Rabu, 14 Mac 2012

Coklat, tiram, asparagus rangsang seks?????


SOALAN
SAYA telah berkahwin selama tiga bulan. Masalah saya ialah setiap kali bersama suami, saya tiada rasa apa-apa. Tiada yang seronok pun. Adakah saya tidak normal? Hal ini membuatkan saya tidak bersemangat setiap kali suami mahu bersama? Ada ke ubat untuk masalah saya ini?
- Lulu.
Johor
JAWAPAN


Makanan
Untuk pengetahuan saudari ada makanan yang boleh menaikkan nafsu. Coklat, tiram dan asparagus adalah antara makanan yang boleh menaikkan nafsu seks. Jadikan ia hidangan utama sewaktu makan malam atau coklat dan ais krim sebagai pencuci mulut. Makanan bercoklat juga dapat menaikkan nafsu berahi seseorang. Makan makanan berkhasiat untuk menjaga badan supaya sentiasa sihat. Badan yang sihat akan membuat otak pun sihat dan segar. Otak adalah organ seks yang paling utama.

Sumber:http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0311&pub=Utusan_Malaysia&sec=Kesihatan&pg=kn_01.htm

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, sy ingin bertanya akan status halal sirap laici AAA yang ditin. Pada bungkusan tin tersebut ada cap halal organisasi yg diiktiraf JAKIM (China Islamic Association). Sy sgt merayu agar diberi jawapan, kerana telah terdapat ura2 di internet ia mengandungi lemak babi.

fakarudinft.blogspot.my berkata...

Terima kasih atas pertanyaan ini, Sirap Laici AAA yang anda nyatakan tadi ada mendapat pensijila halal dari halal organisasi yg diiktiraf JAKIM (China Islamic Association). Jadi ia tiada masalah, ia merupakan rumus sahaja. Pandangan saya jika diisi lemak babi makanan tersebut akan mudah rosak, kerana adalah laici.Saya sebelum ini pun telah mendapat aduan seperti itu.Jika masih ragu cari jenama yang lain, misalnya